Online Marketing Blog
8 tips om meer e-mailadressen te verzamelen
Gepubliceerd op: 07 februari 2019 om 09:32
E-mailmarketing is één van de meest effectieve manieren om een duurzame relatie met je (potentiële) klanten op te bouwen. Daarom is het belangrijk om zo snel mogelijk een sterke lijst met e-mailadressen aan te maken. Om e-mailmarketing goed in te kunnen zetten, is een goede mailingslijst met geïnteresseerden cruciaal. Daarbij geldt de regel: hoe groter dit bestand met relevante e-mailadressen,…
Wat is RLSA (remarketinglijsten voor zoekadvertenties) en hoe zet je het in?
Gepubliceerd op: 24 januari 2019 om 17:40
De dagen dat je enkel met tekst advertenties kon adverteren, zijn voorbij. Zo is remarketing ondertussen een alom bekende advertentiemogelijkheid. Hieronder leggen we je uit wat remarketing is en vervolgens wat RLSA inhoudt. (meer…)
De online marketing trends van 2019 waar jij niet langer omheen kan
Gepubliceerd op: 10 januari 2019 om 15:14
Vorig jaar december deelden wij onze voorspelling voor de online marketing trends voor 2018. Nu, een jaar later, is de tijd rijp om deze voorspellingen te evalueren en te kijken naar wat 2019 ons zal brengen. In deze blog blikken we eerst kort terug op enkele trends uit onze blog online marketing trends van 2018. Augmented reality Vloggend…
Hoe schrijf je een goede onderwerpregel voor e-mailmarketing?
Gepubliceerd op: 12 december 2018 om 09:00
Een cruciaal onderdeel van een goede e-mailmarketingcampagne, is het schrijven van een prikkelende onderwerpregel waardoor zoveel mogelijk ontvangers de mail openen. Jouw e-mail moet opvallen tussen de gemiddeld 70 e-mails die de Nederlander gemiddeld wekelijks ontvangt (aldus een onderzoek van Spotler). We geven je een aantal tips en voorbeelden om betere onderwerpregels te schrijven. Inhoud van de blog: 1.…
Videomarketing inzetten? Je hoeft geen geboren vlogger te zijn
Gepubliceerd op: 25 november 2018 om 10:36
Dat videomarketing de toekomst van content is, klinkt je vast bekend in de oren. Toch zien we dat veel bedrijven nog geen videomarketing inzetten. Ondernemers denken al gauw dat ze met videocontent in één keer duizenden mensen moeten bereiken. Gebeurt het niet, dan is de marketingactie mislukt. Niets is minder waar. Videocontent is namelijk meer dan het filmen van een gekke…