Sauna’s & Zwembaden: een duurzame balans tussen succesvolle campagnes en capaciteit
Gepubliceerd op: 24 augustus 2021 om 13:40
Ieder bedrijf heeft te maken met een maximale capaciteit. Dat is ook zo bij Sauna's & Zwembaden. Zeer geregeld hebben we het ‘luxeprobleem’ dat campagnes zó goed draaien dat ze gepauzeerd moeten worden om het aantal bestellingen te beperken. Er moet namelijk een gezonde en duurzame balans zijn tussen succes en haalbaarheid. Je kunt wel explosief groeien qua verkopen,…
Decoratietakken: van hobbyproject tot internationaal online succes
Gepubliceerd op: 11 juni 2021 om 14:59
Het gaat hard bij Decoratietakken, een webshop in handgemaakte decoraties en natuurlijke interieurstukken. Na 15 jaren bedrijfsdecoratie op maat gemaakt te hebben, besloot de familie Knoops ruim 5 jaar geleden uit te breiden met een webshop. Dat bleek een schot in de roos. Na Nederland volgde al gauw Duitsland Het Somerense bedrijf boekte groot succes in Nederland, mede…
Lavans: van een outbound naar een inbound strategie
Gepubliceerd op: 13 april 2021 om 17:28
Lavans is een familiebedrijf gespecialiseerd in bedrijfskleding, matten, wissers en sanitaire hygiëne. In 2016 besloten ze om de focus van outbound naar inbound leadgeneratie te verleggen. Ze beseften de meerwaarde van een sterke inbound-strategie, maar een duidelijke aanpak ontbrak nog. Daarom besloten ze de hulp van een externe partij in te schakelen. En zo kwam Lavans bij ons terecht.…