Online marketing strategie

Ben je concurrenten te slim af met een nieuwe online marketing strategie en behaal je bedrijfsdoelen als nooit tevoren.

Plan een adviesgesprek
Bart Rietjens - Online marketing adviseur

Ben je concurrenten te slim af

Veel bedrijven komen bij ons langs met specifieke vragen: “Kunnen jullie ons helpen met Google Ads” of “We willen actiever met social media aan de slag”. Ons antwoord: Laten we eerst een stapje terug zetten. Wat wil je daadwerkelijk bereiken? Vervolgens bepalen we samen een krachtige online marketingstrategie om de bedrijfsdoelen te behalen. Wij vertellen je eerlijk wat haalbaar is en wat niet zodat jij weet waar je aan toe bent.

3 voordelen van online marketingstrategie

1 / 3

Je krijgt een helicopterview waardoor je het totaalplaatje beter inzichtelijk hebt.

2 / 3

Je start niet zomaar, maar gaat aan de slag met een duidelijk plan en doelstellingen. Wij maken dit meetbaar en besteden je budget effectief. Je kunt ons gemakkelijker afrekenen op het resultaat. Lekker doelgericht.

3 / 3

We kijken goed naar je bedrijfspositionering waardoor vervolgens alles wat we doen, past bij het bedrijf. Jouw onderscheidend vermogen komt boven water.

Een online marketing strategie door Gonect

Wil jij weten hoe online marketing een zo groot mogelijke rol speelt in het behalen van je bedrijfsdoelen? Spar dan met onze online marketingstrategen en bepaal een optimale strategie met ambitieuze maar realistische doelstellingen. Da’s nou echt Gonect.

We gaan als volgt aan de slag met jouw online marketingstrategie

1. Inventarisatiesessie
2. Interne sessies
3. Strategiepresentatie
4. Planning
5. Constante optimalisatie
Kristy en Yip Morris en Willem Koen en Gert

Van inventariseren kun je leren.

We gaan met je in gesprek over jouw wensen, plannen en doelen. We stellen je enorm veel vragen over het bedrijf, de doelgroep en de markt. Zo wordt het voor ons glashelder wat het bedrijf onderscheidt en waar jullie naartoe willen.

Inventarisatie intern specialiseren.

Wij gaan voor je aan de slag. Dat houdt in dat we met diverse specialisten samenzitten en brainstormen om onze visie op de online marketingstrategie voor het bedrijf te bepalen.

Samen naar een strategie werken.

We werken hetgeen wij voor ogen hebben uit in een presentatie. Dit presenteren we aan jullie. Dit is geen eenrichtingsverkeer, maar een interactieve sessie. Zodoende resulteert dit in een strategie die aansluit als een maatpak. Samen zetten we de puntjes op de i.

Wie, wat & wanneer.

We weten nu wat we gaan doen, hoe we het gaan doen, voor welk budget we het gaan doen en wat het resultaat moet zijn. Dit resulteert in een planning waarin duidelijk wordt wie, wat, wanneer doet.

Meten = weten.

Zijn we nu klaar? Nee! Nu begint het pas. We meten, weten en verbeteren. We zitten periodiek samen om de resultaten te bespreken en het plan verder te optimaliseren. Hierin pakken we steeds weer terug op de doelen, de strategie en schaven bij waar nodig.

Kristy en Yip
1. Inventarisatiesessie

Van inventariseren kun je leren.

We gaan met je in gesprek over jouw wensen, plannen en doelen. We stellen je enorm veel vragen over het bedrijf, de doelgroep en de markt. Zo wordt het voor ons glashelder wat het bedrijf onderscheidt en waar jullie naartoe willen.

Morris en Willem
2. Interne sessies

Inventarisatie intern specialiseren.

Wij gaan voor je aan de slag. Dat houdt in dat we met diverse specialisten samenzitten en brainstormen om onze visie op de online marketingstrategie voor het bedrijf te bepalen.

Koen en Gert
3. Strategiepresentatie

Samen naar een strategie werken.

We werken hetgeen wij voor ogen hebben uit in een presentatie. Dit presenteren we aan jullie. Dit is geen eenrichtingsverkeer, maar een interactieve sessie. Zodoende resulteert dit in een strategie die aansluit als een maatpak. Samen zetten we de puntjes op de i.

4. Planning

Wie, wat & wanneer.

We weten nu wat we gaan doen, hoe we het gaan doen, voor welk budget we het gaan doen en wat het resultaat moet zijn. Dit resulteert in een planning waarin duidelijk wordt wie, wat, wanneer doet.

5. Constante optimalisatie

Meten = weten.

Zijn we nu klaar? Nee! Nu begint het pas. We meten, weten en verbeteren. We zitten periodiek samen om de resultaten te bespreken en het plan verder te optimaliseren. Hierin pakken we steeds weer terug op de doelen, de strategie en schaven bij waar nodig.

Een greep uit onze online marketing strategie klanten

Ontmoet onze
Online marketing strategie specialisten

Naomi staand
Naomi van Meer Projectmanager
Bart Rietjens - Online marketing adviseur
Bart Rietjens Online Marketing Adviseur
Gert Meeuws - Online Marketing Adviseur
Gert Meeuws Online Marketing Adviseur
Manon staand
Manon Goossens Projectmanager
Lisa Marinus Online Advertising Specialist

Onderdelen van online marketing strategie

SEO

Wil jij als eerste gevonden worden wanneer je ideale klant zijn online zoektocht begint? Dan is Search Engine Optimization (SEO) precies wat je zoekt! Onze SEO-specialisten zorgen ervoor dat jouw website bovenaan de zoekmachines staat. Zo trek je bezoekers naar je site die écht opzoek zijn naar jouw product of service.

Meer over SEO
Online Advertising

Met Digital Advertising zorgen we ervoor dat jouw boodschap via betaalde kanalen bij jouw doelgroepen terechtkomt. Denk bijvoorbeeld aan kanalen zoals tekstadvertenties in Google, YouTube advertising, display advertising, social media en affiliate Marketing. Vaak zit de kracht in de combinatie van meerdere advertentievormen.

Meer over Online Advertising
E-mailmarketing

Heb jij een klantenbestand waar je meer uit zou willen halen? Vind je het belangrijk om hen periodiek op de hoogte te houden? Misschien wil je op bepaalde momenten automatische (gepersonaliseerde) mailings versturen? Dan is e-mailmarketing via Gonect écht iets voor jou.

Meer over E-mailmarketing
Social media marketing

Social media is bij uitstek het kanaal waarmee je de interactie aan kunt gaan met je doelgroep. Wij gaan graag voor je aan de slag met het maken, plaatsen en adverteren van content die bij past de doelstellingen en doelgroep van jouw bedrijf. Dat alles vanuit een krachtige socialstrategie. Hiermee trekken we de juiste mensen aan en bouwen we een community. Dat biedt kansen!

Meer over Social media marketing

Gerelateerde cases

Van een outbound naar een inbound strategie

Lees verder

Een duurzame balans tussen succesvolle campagnes en capaciteit

Lees verder
Tools en certificaten

Dit zetten wij in om jouw
doel te bereiken

Microsoft Ads partner
Google partner
Amazon Advertising
Leadinfo
Channable partner
Microsoft Ads partner
Google partner
Amazon Advertising
Leadinfo
Channable partner

Heb jij interesse in een online marketing strategie?

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal, online ambities en vraagstukken.

Zullen we een keertje kennismaken? Bij ons ben je altijd welkom: met stropdas of op klompen.

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief