Online Advertising

Jouw doelen bereiken door digital advertising? We bepalen de juiste kanalenmix om meer te bereiken dan je voor mogelijk hield.

Plan een adviesgesprek
Koen van Ruth - Online Advertising Specialist

Laat je boodschap gericht aankomen

Met Digital Advertising zorgen we ervoor dat jouw boodschap via betaalde kanalen bij jouw doelgroepen terechtkomt. Denk bijvoorbeeld aan kanalen zoals tekstadvertenties in Google Ads, YouTube advertising, display advertising, social media en affiliate Marketing. Vaak zit de kracht in de combinatie van meerdere advertentievormen.

3 voordelen van Online Advertising

1 / 3

Voor ieder type bedrijf en elke doelstelling is er een passende manier van online adverteren. We kunnen dus een pakket op maat maken waarmee je alleen adverteert op manieren die passen bij wat jij wilt bereiken.

2 / 3

Je bereikt je doelgroep, ongeacht of jouw website al autoriteit heeft opgebouwd.

3 / 3

Op- en afschalen doe je op basis van keiharde data, dus beslissen op basis van onderbuikgevoel is niet nodig.

OnlineAdvertising bij Gonect

Wil jij een volgende stap zetten met jouw organisatie? Wij gaan graag met je in gesprek om de verschillende smaken in Digital Advertising verder toe te lichten. Daarbij zijn we eerlijk in wat we voor jouw bedrijf adviseren. Ook als dat niet in ons voordeel is! Da’s nou echt Gonect.

We gaan als volgt aan de slag met Online Advertising

1. Website-advies op maat
2. Een gerichte tracking installeren
3. Zoekwoorden en/of targeting bepalen
4. Campagnes opzetten. Tijd voor livegang
5. Constante optimalisatie van campagnes

Geen kant-en-klaar advies, maar passend bij je website!

In het website-advies bepalen we hoe we je website zo kunnen inrichten dat een groter percentage contact met je opneemt, een aankoop doet of een andere gewenste actie uitvoert. Daarnaast bepalen we hoe we je website voor Google kunnen optimaliseren. Zo weet je zeker dat je er het optimale uit je website haalt.

Meten = Weten.

De conversiemetingen worden ingesteld, waardoor de resultaten van de online activiteiten worden gemeten.

Doelgroep gericht bereiken.

Je doel en je potentiële doelgroep zijn in kaart gebracht, maar hoe bereik je ze? Wij onderzoeken de mogelijkheden middels een uitgebreide analyse waarin we starten met een zoekwoordenonderzoek. In het zoekwoordenonderzoek bepalen we welke zoekwoorden interessant zijn op basis van relevantie, CPC (kosten per klik) en de zoekvolume. Dit zetten we dan in een overzicht neer. Zo brengen we de kansen duidelijk in kaart.

Campagnes bepalen en activeren.

Na het het bepalen van de zoekwoorden en/of targeting, richten we het account in. Afhankelijk van de strategie, welke campagnetypes we inrichten. Denk hierbij aan tekstadvertenties, display ads, remarketing, YouTube-advertising, Google Shopping, etc.

Constant verbeteren van de campagnes en strategieën.

De basis van succes is goed contact. Daarom vinden wij het fijn om de voortgang geregeld te bespreken. Bij Google Ads draait het om efficiëntie, structuur en bijsturing. Het doel is om een hoog rendement te behalen terwijl we binnen het budget blijven.

1. Website-advies op maat

Geen kant-en-klaar advies, maar passend bij je website!

In het website-advies bepalen we hoe we je website zo kunnen inrichten dat een groter percentage contact met je opneemt, een aankoop doet of een andere gewenste actie uitvoert. Daarnaast bepalen we hoe we je website voor Google kunnen optimaliseren. Zo weet je zeker dat je er het optimale uit je website haalt.

2. Een gerichte tracking installeren

Meten = Weten.

De conversiemetingen worden ingesteld, waardoor de resultaten van de online activiteiten worden gemeten.

3. Zoekwoorden en/of targeting bepalen

Doelgroep gericht bereiken.

Je doel en je potentiële doelgroep zijn in kaart gebracht, maar hoe bereik je ze? Wij onderzoeken de mogelijkheden middels een uitgebreide analyse waarin we starten met een zoekwoordenonderzoek. In het zoekwoordenonderzoek bepalen we welke zoekwoorden interessant zijn op basis van relevantie, CPC (kosten per klik) en de zoekvolume. Dit zetten we dan in een overzicht neer. Zo brengen we de kansen duidelijk in kaart.

4. Campagnes opzetten. Tijd voor livegang

Campagnes bepalen en activeren.

Na het het bepalen van de zoekwoorden en/of targeting, richten we het account in. Afhankelijk van de strategie, welke campagnetypes we inrichten. Denk hierbij aan tekstadvertenties, display ads, remarketing, YouTube-advertising, Google Shopping, etc.

5. Constante optimalisatie van campagnes

Constant verbeteren van de campagnes en strategieën.

De basis van succes is goed contact. Daarom vinden wij het fijn om de voortgang geregeld te bespreken. Bij Google Ads draait het om efficiëntie, structuur en bijsturing. Het doel is om een hoog rendement te behalen terwijl we binnen het budget blijven.

Zij werken al met Online Advertising

Ontmoet onze Online Advertising specialisten

Gert Meeuws - Online Marketing Adviseur
Gert Meeuws Online Marketing Adviseur
Dave van Otterdijk - Junior Online Advertising Specialis/t
Dave van Otterdijk Online Advertising Specialist
Shauna van Gaalen - Social Media Marketeer
Shauna van Gaalen Social Media Marketeer
Bart Rietjens - Online marketing adviseur
Bart Rietjens Online Marketing Adviseur
Lisa Marinus - Online Advertising Specialist
Lisa Marinus Online Advertising Specialist
Carmen Joosten - Online Advertising Specialist
Carmen Joosten Online Advertising Specialist
Koen van Ruth - Online Advertising Specialist
Koen van Ruth Online Advertising Specialist

Hiervoor kun je bij Gonect terecht:

Google Ads

Google Ads biedt veel mogelijkheden om je doelgroep te bereiken en je doelstellingen te behalen. Of je nu meer leads of verkopen wilt genereren of meer naamsbekendheid wilt vergaren, Google Ads is vaak een belangrijk facet in je online marketingstrategie. Van advertenties in de Google-zoekresultaten tot banners op relevante websites of een YouTube-video. Het is ons doel om de juiste middelen in te zetten en jouw doelen te behalen. Wij adviseren je hier graag over.

Meer over Google Ads
Microsoft Ads

Microsoft Ads (vroeger Bing Ads) wordt door de meeste mensen onderschat. Google is immers de nummer 1-zoekmachine van Nederland, dus waarom geld uitgeven aan adverteren via Microsoft? Nou: de klikkosten zijn lager, doordat er minder concurrentie is. Je kunt dus voor minder geld bezoekers naar je website krijgen. Tevens zijn gebruikers van de zoekmachines van o.a. Bing en Yahoo- niet te bereiken via Google Ads. Dat maakt Microsoft Ads een mooie aanvulling op je advertentiestrategie.

Meer over Microsoft Ads
Affiliate marketing

Affiliate marketing is een samenwerking tussen jou en een andere website die jouw producten of diensten promoot. Vindt er een conversie plaats, zoals een verkoop? Dan betaal jij een commissie aan jouw ‘partner’. Dit kan bijvoorbeeld een percentage van het verkoopbedrag zijn.

Meer over Affiliate marketing
Social media advertising

Gemiddeld brengen we 107 minuten per dag door op social media. In jouw online marketingstrategie mag social media advertising dan ook niet ontbreken. Met scherpe targeting tonen we de juiste boodschap, op het juiste moment, aan de juiste doelgroep . Zo behalen we jouw doelen. Dit kan via alle social media-platforms zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest.

Meer over Social media advertising

Gerelateerde cases

Een duurzame balans tussen succesvolle campagnes en capaciteit

Lees verder

Van een outbound naar een inbound strategie

Lees verder
Tools en certificaten

Dit zetten wij in om jouw
doel te bereiken

Amazon Advertising
ClickCease
Daisycon
Facebook Advertising
TradeTracker
Channable partner
Microsoft Ads partner
Adcalls-partner

Heb jij interesse in Online Advertising?

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal, online ambities en vraagstukken.

Zullen we een keertje kennismaken? Bij ons ben je altijd welkom: met stropdas of op klompen.

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief