Verkopen op Amazon. Waar moet je rekening mee houden?

Verkopen op Amazon

Amazon. Veel Nederlanders kennen het, maar gebruiken het nog niet. Apart eigenlijk… Wereldwijd is Amazon gigantisch, alleen in ons kleine kikkerlandje pakken ze nog niet echt door. Wil dat zeggen dat Amazon niet interessant is voor de gemiddelde Nederlandse webshop? Het tegendeel is waar!

 

Amazon is namelijk een prachtige manier om bijvoorbeeld een eerste stap te zetten richting het betreden van de Duitse markt. Maar hoe pak je dat nu aan? Moet je dit überhaupt willen? Hoe krijg je je producten op Amazon en hoe zorg je er vervolgens voor dat je beter zichtbaar wordt? Dat en nog meer leg ik uit in deze blog.

Wat kun je verwachten:

  1. Waarom zou ik mijn producten via Amazon willen verkopen?
  2. Hoe maak ik een Amazon-seller-account aan en waar moet je rekening mee houden?
  3. Wat zijn de totale kosten wanneer je wilt verkopen op Amazon?
  4. Hoe zorg je ervoor dat je producten goed zichtbaar worden op Amazon?
  5. Waar moet je rekening mee houden bij het adverteren op Amazon?
  6. Hoe richt je een automated ad campaign voor Amazon in?
  7. Hoe analyseer je de resultaten van Amazon advertising?
  8. Hoe richt je een manual campaign in in Amazon?
  9. Wat zijn Amazon Demand Side Platform Display Ads (DSP)?
  10. Nog wat tips bij het verkopen op Amazon?

 

Waarom zou ik mijn producten via Amazon willen verkopen?

Goede vraag! Allereerst zijn veel webshops je al op een succesvolle manier voorgegaan! Amazon geeft namelijk aan dat 50% van de verkochte producten, via externe verkopers verkocht worden. Maar de belangrijkste vraag is; maken jij en je aanbod kans of is het verspilde moeite? De concurrentie is namelijk gigantisch. Vrijwel ieder succesvol product wordt door meerdere verkopers aangeboden.

 

Veel adverteerders gebruiken re-pricing-software waarmee producten automatisch lager geprijsd worden zodra een concurrent onder jouw prijs duikt. Dit creëert een neerwaartse spiraal met alsmaar lager wordende prijzen. Kun jij hier niet meer in mee, dan zul je waarschijnlijk ook niets verkopen. Vraag je dus af of jouw aanbod voldoet aan (voldoende van) de volgende voorwaarden:

 

  1. Het is je eigen merk waardoor je sowieso uniek bent en minder snel de prijzenoorlog verliest.
  2. Het is niet te goedkoop en niet te duur. Tussen de €20,- en €200,- euro is een goede prijs.
  3. Je hebt een aantal krachtige USP’s (oftewel onderscheidende factoren).
  4. Je hebt een goede marge op je product waardoor je zelfs nadat je alle kosten (ook die van Amazon) er vanaf hebt gehaald, nog een mooi bedrag overhoudt.
  5. Er is voldoende vraag naar je product. Een goed zoekwoordenonderzoek kan je helpen om dit uit te vinden. Let er wel op dat de Amazon-doelgroep anders is dan de Google doelgroep. De Google-zoekopdrachten zijn voor een groot deel informationeel, de Amazon zoekopdrachten zijn meer gericht op het direct aankopen. Houd daarnaast ook rekening met het land waarin je wilt verkopen.

 

Oké, heb je na het lezen van het bovenstaande nog altijd vertrouwen in jouw aanbod? Wacht dan niet langer en richt een Amazon-account in. Maar hoe maak je dat?

 

Hoe maak ik een Amazon-seller-account aan en waar moet je rekening mee houden?

Om te kunnen starten, dien je eerst een Amazon seller central account aan te maken. Je hebt hierin twee opties:

  • Amazon individual seller account:
    • Gratis registratie
    • Je betaalt $0,99 per verkoop.
    • Je kunt alleen producten verkopen die al op Amazon staan.
  • Amazon Professional seller account:
    • Dit kost $39,- per maand.
    • Hiermee kun je je eigen merkproducten en SKU’s verkopen.
    • Je hebt veel meer mogelijkheden, zoals geavanceerde rapportages
    • Dit is interessant als je meer dan 40 producten per maand verkoopt.

 

Ons advies; kies altijd een Amazon Professional seller account. Simpelweg omdat je dan kans maakt op het verkrijgen van de ‘buy box’. Dit is de plek waar de klant op ‘in winkelwagen’ kan klikken en die op iedere productpagina staat. De winnaar van de buy box, mag het product dus verkopen en is dus degene van wie het product in het winkelwagentje geplaatst wordt zodra je daarop klikt. 80- tot 90% van de aankopen om Amazon gaat via de buy box, dus dit is de moeite waard!

 

Amazon Buy Box

 

Om de buy box te kunnen winnen, moet je ‘buy box-geschikt’ zijn. Daarbij komen allerlei factoren kijken, zoals de volgende. De dikgedrukte factoren zijn het belangrijkste.

  1. Order defect-percentage
  2. Kwaliteit van klantenservice
  3. Tijd om Amazon
  4. Orderverwerkingsmethode (Amazon FBA heeft de voorkeur, lees daarover later meer)
  5. Prijs
  6. Levertijd
  7. Voorraad

 

Het invullen van je account kost je 10 minuten van je tijd. Er zijn een aantal dingen die je moet invullen tijdens de registratie.

  1. Foto ID (ID of rijbewijs)
  2. Bankstatement met een adres erop
  3. Het businessmodel wat je kiest (dropshipping, private label, etc.)
  4. Hoe je wilt betalen (creditcard, debitcard)
  5. Sommige markten zijn ‘restricted’ en hierbij moet je een aanvraagformulier invullen zoals bij ‘food & beverages’. Lees hier meer over alle beperkte producten.

 

Wat zijn de totale kosten wanneer je wilt verkopen op Amazon?

Zoals ik hierboven al uitgelegd heb, betaal je afhankelijk van het type account, per verkoop of per maand. Daarnaast zijn er nog een aantal kostenposten waar je rekening mee dient te houden:

 

Platform Fees:

De platform fees variëren van tien tot vijftien procent van de bruto verkoopwaarde (ex btw). Je kunt via de FBA calculator bekijken wat dit bij jouw producten is. Via deze calculator kun je direct de totale kosten van het adverteren via Amazon berekenen. Mocht je nog geen ASIN-code weten van jouw producten, vul dan de ASIN van een sterk gelijkend product in.

Via de FBA calculator kun je ook berekenen wat het kost om je producten via Amazon te laten versturen. Het voordeel van het versturen via Amazon is dat je voor een kleine toeslag (5%) ook aan alle andere EU-markten kunt verkopen en Amazon de opslag en distributie regelt.

 

Hoe zorg je ervoor dat je producten goed zichtbaar worden op Amazon?

Het is eigenlijk heel simpel, het Amazon-algoritme is erop gemaakt om producten te laten zien die zoveel mogelijk verkopen en geld ‘binnenharken’. Daarbij wordt gekeken naar sales performance en relevantie. Toch start het allemaal met het optimaliseren van je productaanbod. Amazon noemt dit ‘retail readiness’. Over het algemeen bestaat een goed Amazon-product uit deze aspecten:

 

  • Goede afbeeldingen: Dit is misschien wel het belangrijkste onderdeel. Hierbij enkele tips:
    1. Zorg ervoor dat je meer dan één afbeelding hebt. Maak bijvoorbeeld afbeeldingen vanuit diverse hoeken maar bijvoorbeeld ook een lifestyle-afbeelding waarin het product te zien is op de plek waar het uiteindelijk gebruikt wordt.
    2. De afbeeldingen moeten minimaal 1000 bij 1000 pixels breed zijn. Zo niet, dan werkt de image zoom feature niet.
    3. Zorg ervoor dat de eerste foto voor het overgrote gedeelte bestaat uit jouw product.
    4. Heb je je eigen merk, zorg ervoor dat dat zichtbaar is op de foto.
    5. Zorg ervoor dat je eerste foto een witte achtergrond heeft en enkel het product bevat.

 

  • Een goede prijs: zodra je start op Amazon, heeft je product 0 reviews en weinig zichtbaarheid. Het is goed om op het begin een erg lage prijs te hanteren om zodoende je eerste verkeer, reviews en verkopen te genereren. Verder lijkt het zo te zijn dat – wanneer je je prijs geregeld aanpast – Amazon vaker ‘abandoned cart emails’ met jouw product erin stuurt.

 

  • Een goede titel: Amazon adviseert je de volgende aspecten toe te voegen aan de titel:
    1. Merk en beschrijving
    2. Materiaal of ingrediënten
    3. Kleur, maat en hoeveelheid

 

Zorg er verder voor dat je in de eerste 5 woorden duidelijk maakt wat het product is, verwerk hier ook de belangrijkste zoekwoorden in. Amazon laat je product namelijk op verschillende plaatsen zien en kapt het vaak af op 5 woorden.

 

Goede titel in Amazon

 

  • Bullet points: Gebruik deze bullet points om jouw USP’s (onderscheidende factoren) te benoemen.
    1. Start per bullet point met een aantal woorden in hoofdletters zodat de scannende bezoeker enkel dit hoeft te lezen. Vervolg de rest met een verdere omschrijving.
    2. Gebruik maximaal 5 bullet points.
    3. Noem enkel de features die het product uniek maken
    4. Doe het op volgorde van belangrijk naar minder belangrijk
    5. Maximaal 500 karakters per bulletpoint
    6. Keywords toevoegen is top! Dat verbetert de vindbaarheid. Gebruik woorden die niet in de titel staan. Voeg niet te veel zoekwoorden toe, het moet wel een leesbaar verhaal blijven.

 

  • Keywords: door deze zoekwoorden toe te voegen per product, laat Amazon je eerder zien op die termen wanneer een bezoeker daarop zoekt. Hierbij enkele tips:
    1. Herhaal geen woorden
    2. Gebruik geen komma’s
    3. Gebruik geen enkelvoud én meervoud
    4. Gebruik synoniemen
    5. Gebruik geen fout gespelde varianten
    6. Bekijk de woorden die je concurrent gebruikt.
    7. Gebruik niet de woorden die in je titel staan
    8. Maak een zoekwoordenonderzoek

 

  • Productbeschrijving: Het is misschien wel het minst belangrijke aangezien het helemaal aan de onderkant van de productpagina komt te staan. Toch kun je hier weer wat extra informatie en zoekwoorden kwijt. Zeker voor complexe producten, is de omschrijving belangrijk.

 

  • Reviews: Is het bovenstaande allemaal op orde? Zorg er dan voor dat je verkopen en vooral reviews genereert. Die eerste reviews zijn cruciaal. Volgens Amazon ben je pas ‘retail ready’ zodra je meer dan 15 reviews hebt en een gemiddelde score van minimaal 3.5. Dit is een van de belangrijkste Amazon-rankingfactoren. Amazon stuurt na ongeveer 2 weken na de aankoop een e-mail met het verzoek tot het plaatsen van een review. In deze mail wordt om een verkopersbeoordeling en een productbeoordeling gevraagd. Helaas wordt dit bijna nooit ingevuld.

 

Reviews op Amazon

Let bij het optimaliseren van het bovenstaande wel écht op relevantie. Amazon rekent je af op performance. Dus als jij zichtbaar bent op zoekwoorden en je niet converteert, dan heeft dat ook een negatief effect op jouw vindbaarheid.

 

Ben jij de eigenaar/producent van je eigen merk? Dan heb je nog allerlei extra mogelijkheden om productpagina’s te verrijken met Amazon A+ Content, Enhanced Brand Content en Amazon Stores.

 

Waar moet je rekening mee houden bij het adverteren op Amazon?

Oké, je hebt bovenstaande tips gevolgd en jouw Amazon-account is op en top gevuld. Rustig aan komen er her en der wat bestellingen binnen en je hebt ook al de eerste reviews vergaard maar jij wilt natuurlijk meer! Om de producten een extra boost te geven, wil je een start maken met Amazon Sponsored Ads.

 

Maar waar moet je allemaal rekening mee houden? Hierbij enkele tips die vooraf belangrijk zijn:

 

  • Amazon sponsored ads bestaat uit twee mogelijkheden, sponsored products en sponsored brands.
    • Sponsored Products: Dit is de meest populaire vorm van adverteren. Promoot producten aan shoppers die op dat moment actief op zoek zijn naar gerelateerde zoekwoorden of die gelijkwaardige producten bekijken op Amazon. Het wordt vertoond op detailpagina’s van producten en in zoekresultaten. In de zoekresultaten zie je een vertoning zoals hieronder. De advertentie ziet er ‘normaal’ uit voor de Amazon-bezoeker omdat het bekende elementen zoals ratings, prijzen etc. bevat.

 

Sponsored Products Amazon

 

 

    • Sponsored Brands: Laat een productcollectie zien aan shoppers die op dat moment zoeken naar gerelateerde producten. Dit kan enkel ingezet worden door verkopers die ook merkeigenaar zijn en zodoende zijn geregistreerd bij Amazon.

 

 

Sponsored Brands Amazon

 

  • Bij Amazon Ads betaal je per klik. Gelukkig is het zo dat de Amazon-bezoeker per definitie een koopintentie heeft (anders waren ze niet op Amazon) dus het conversiepercentage ligt hoog (gemiddeld 13%). Daarnaast zijn de kosten per klik relatief laag in vergelijking met platforms als Google Ads. Zodra iemand zoekt op een zoekterm, bekijkt Amazon welke adverteerders de hoogste relevantie hebben en voldoende bieden. Je betaalt uiteindelijk nét wat meer dan het bedrag dat de één na hoogste bieder heeft geboden.

 

Hoe richt je een automated ad campaign voor Amazon in?

Vervolgens kun je starten met adverteren. Zoals ik al eerder aangaf, adviseer ik je om eerst een zoekwoordenonderzoek te doen zodat je duidelijk weet op welke zoekwoorden je wilt adverteren. Heb je dat nu niet gedaan, dan kun je starten met een automated ad campaign. Hiermee geef je Amazon toestemming om te kiezen op welke zoekwoorden je adverteert.

 

Dit is alleen mogelijk bij Amazon Sponsored Products, niet bij Sponsored Brands. Het voordeel hiervan is dat je direct veel info verzamelt over zoekwoorden en conversiedata. Daar tegenover staat dat niet ieder zoekwoord even interessant is, je moet het dus goed in de gaten houden en bijsturen waar nodig door zoekwoorden uit te sluiten.

 

  1. Ga naar ‘Advertising’ en dan ‘Campaign Manager’.

 

Campaign Manager Amazon

 

2. Kies vervolgens voor ‘Sponsored Products’.

 

Campaign type Amazon

 

3. Maak hier je campagne en geef het een naam. Kies bijvoorbeeld € 20,- als dagelijks budget. Kies natuurlijk automatic targeting omdat dit de campagne is die we nu aan het inrichten zijn.

 

Campagne maken Amazon

 

4. Vervolgens heb je nog allerlei mogelijkheden, zoals de start en einddatum, maar ook in hoeverre Amazon meer en minder mag bieden voor klikken op basis van wat Amazon denkt dat beter is. Ook kun je hier aangeven of je al dan niet op productpagina’s wilt targetten. Je wordt dan vertoond in de productlisting van een concurrent onder ‘related products’.

 

Biedstrategie Amazon

 

5. Maak een ad group en voeg de producten toe waarvoor je advertenties wilt vertonen. Kies bijvoorbeeld € 0,50 als default bid of kies voor een van de volgende targeting-opties:

a. Close match: Amazon laat je advertenties zien aan mensen die zoektermen intypen die zéér gerelateerd zijn aan je producten.

b. Loose match: Amazon laat je advertenties aan shoppers zien die zoeken op termen die redelijk gerelateerd zijn aan je producten.

c. Substitutes: Amazon laat je producten zien aan shoppers die detailpagina’s van vergelijkbare producten bezoeken.

d. Compliments: Amazon laat je advertenties zien aan shoppers van producten die jouw producten complementeren.

Advertentiegroep maken Amazon

 

 

Hoe analyseer je de resultaten van Amazon advertising?

Je adverteert nu al een tijdje en wilt graag weten of en wat het oplevert. Geef het in ieder geval een paar weken de tijd om genoeg data op te bouwen, vervolgens kun je na een paar weken bijvoorbeeld een keyword report aanvragen. Dit kun je doen bij ‘Reports’ en vervolgens ‘Advertising Reports’. Bepaal hieruit welke zoekwoorden wel en niet opleveren.

 

Rapporten Amazon

 

De zoekwoorden die niet opleveren, kun je toevoegen aan je ‘negatieve keyword list’ waardoor de advertenties daarop niet meer vertoond worden.

 

Bekijk ook zeker de CTR (click through rate) van je campagnes. Over het algemeen moet een CTR van 0,36% zeker te halen zijn, anders moet je je afvragen of je advertenties wel goed aansluiten bij je producten.

 

Het allerbelangrijkste is natuurlijk; hoeveel kost het je en wat levert het nu daadwerkelijk op?  Amazon meet campagne-efficiency via de ACoS en ROAS:

  1. Advertising cost of sales (ACoS): Dit is de hoeveelheid geld die je hebt gespendeerd aan een campagne, gedeeld door het aantal verkopen. Hoe lager de ACoS, hoe efficiënter je campagne is. Een lage ACoS geeft aan dat je verkopen hoog zijn en je advertentie-uitgaven laag.
  2. Return of advertising spend (ROAS): Je deelt je verkopen door wat je hebt uitgegeven. Eigenlijk is het dus het omgekeerde van de ACos. Hoe hoger, hoe beter dus.

 

Er zijn verschillende manieren om statistieken te bekijken, namelijk via de advertising console, downloadbare rapporten en de API. Hieronder een voorbeeldje van statistieken via de advertising console.

Statistieken advertising console Amazon

 

 

Hoe richt je een manual campaign in in Amazon?

Zodra je weet welke zoekwoorden wel en niet opleveren, kun je natuurlijk zeer gerichte campagnes maken voor de zoekwoorden die wél opleveren.

 

  1. Ga hiervoor weer naar advertising > campaign manager > Sponsored Products en creëer een nieuwe campagne. Deze keer kies je manual targeting in plaats van automatic targeting.
  2. Maak een adgroup en kies je producten die naar boven moeten komen. Voeg je biedstrategie toe en kies je targeting, hier heb je twee keuzes:
    1. Keywords targeting: Voeg hier je topzoekwoorden toe. Kies een wat hoger bod (bijvoorbeeld €1,-) aangezien deze zoekwoorden meer waard zijn.
    2. Product targeting: In het scenario dat ik hier omschrijf, is dit niet interessant. Toch leg ik je even uit wat het inhoudt. Je kunt specifieke producten (ASIN’s), categorieën en merken uitkiezen die gelijk zijn aan je eigen product. Verkoop jij bijvoorbeeld vrouwenschoenen, dan kun je de categorie vrouwenschoenen uitkiezen zodat je doelgroep wanneer zij daarnaar zoeken, jouw producten te zien krijgen. Tip: bij het targetten op categorie kun je zelfs filteren op prijs, merk en sterrenbeoordeling. Ook kun je met negative product targeting werken, waarbij je bepaalde producten uitsluit.
  3. Vergeet niet de zoekwoorden die je in deze campagne specifiek target, in je automated campaign als negatives toe te voegen. Anders adverteer je dubbel.

 

Op deze manier heb je een campagne die constant naar nieuwe kansen zoekt en een campagne waarop je heel gericht adverteert op zoekwoorden waarvan je weet dat ze opleveren.

 

Zie je het liever in een video? Bekijk dit dan:

 

 

Wat zijn Amazon Demand Side Platform Display Ads (DSP)?

Heb jij ooit wat gekocht via Amazon en is het je toen opgevallen dat je daarna achtervolgd wordt door diezelfde producten? Via DSP kun je display en video-advertenties inkopen om potentiële kopers te bereiken die op dat moment NIET op Amazon zitten. Als adverteerder creëer je een custom audience van Amazon Buyers die je graag op en naast Amazon wilt bereiken. Amazon zorgt er vervolgens voor dat je via partnerwebsites die bezoekers bereikt. Het werkt het zelfde als display advertising bij Google.

 

Nog wat tips bij het verkopen op Amazon?

Als afsluiter, geef ik je hier nog een aantal tips:

Algemene tips:

  • Je kunt ervoor kiezen om je producten zelf te versturen of met Amazon FBA. Via Amazon FBA kan een verkoper zijn producten in de fulfillment centers van Amazon laten opslaan en vanuit daar door Amazon laten uitleveren en weer retourneren. Het voordeel is vooral dat je producten snel bij de klant zijn en je minder tijd kwijt bent met versturen. Over het algemeen, verwachten we dat listings die gebruik maken van Amazon FBA hoger ranken. Dit komt omdat veel mensen producten uitfilteren die niet door Amazon opgeslagen en geleverd worden.

 

  • Je producten moeten GS1-codes GS1 is een type barcode/EAN-code die werkt als een soort wereldwijd paspoort voor producten. Hiermee kan je product overal herkend worden.

 

  • Als je besluit om met Amazon aan de slag te gaan, wil dat niet zeggen dat je morgen al kunt gaan verkopen. De toelatingsprocedure kan streng zijn. Amazon heeft in het verleden veel problemen gehad met adverteerders die producten verkochten die op zijn zachts gezegd bijvoorbeeld niet ‘ethisch’ waren. Als jij of een deel van je producten wordt afgekeurd, krijg je niet zomaar contact met Amazon. Ze zijn erg lastig te bereiken!

 

  • Amazon betaalt 1 keer in de twee weken uit. Kun jij twee weken wachten op het geld terwijl je de kosten wel al gemaakt hebt?

 

  • Het is erg lastig om aan reviews te komen. Het verschilt per branche waarbij je bij ongeveer tussen de van 2,5% tot 18% van je verkopen een review krijgt. Dit zijn dan vaak ook nog eens bedrijfsreviews en geen productreviews.

 

  • Raak niet te afhankelijk van Amazon. Er zijn voldoende horrorverhalen van ondernemers die van het ene op het andere moment niks meer verkochten omdat bijvoorbeeld:
    1. Het merk wat zij verkochten besloot om geen wederverkopers meer toe te staan via Amazon. Merken hebben de macht om dit bij Amazon aan te geven en dit wordt dan vrijwel altijd ingewilligd.
    2. Amazon je product terecht of onterecht tegen de richtlijnen vindt. Er zijn bijvoorbeeld ‘negative feedback services’. Deze services overladen jou met een boel negatieve feedback waardoor Amazon jou verband.
    3. Er een verkoper komt die goedkoper is dan jij en jou wegdrukt.
    4. etc.

 

  • Zorg ervoor dat je weinig ‘out of stock’ Je voorraadhistorie is naar verwachting ook een rankingfactor.

 

  • Daarnaast verwacht ik dat Amazon een voorkeur heeft voor merken die geregistreerd staan in de Amazon Brand Registry. Het registreren van je merk is steeds belangrijker. Het zorgt er ook voor dat andere verkopers jouw producten niet kunnen gaan plaatsen op Amazon. Dit heeft wel verschillende voorwaarden zoals dat je merk op de productafbeeldingen te zien moet zijn, een sticker is niet voldoende. Ook moet het een geregistreerd handelsmerk zijn.

 

  • Vraag je af of je dagelijks op klantvragen kunt antwoorden. Dat verwacht Amazon namelijk van verkopers die het platform gebruiken.

 

 

Laat jezelf hier natuurlijk niet te veel door afschrikken. Het blijft echter een extern platform waarover jij geen zeggenschap hebt. Als je hierdoor een overgroot deel van je omzet genereert, werkt dat hetzelfde als wanneer je één hele grote klant hebt die voor het grootste deel van je omzet zorgt. Je bent afhankelijk van hun keuzes.

 

Advertentietips:

  • Structureer je advertentiecampagnes goed. Maak aparte campagnes/ad groups per productcategorie.

 

  • Verzamel eerst voldoende data voor je gaat optimaliseren. Laat je campagnes in ieder geval een paar weken lopen, alvorens je keuzes maakt. Vervolgens moet je minimaal 1000 impressies per zoekwoord hebben, voor je er iets over kunt zeggen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, soms is het super duidelijk dat een zoekwoord écht niet relevant is. Dan voeg je het gewoon direct als negatief zoekwoord toe.

 

Aan de slag!

Zo, hopelijk heb je nu voldoende info om te starten op Amazon. Het is best complex, toch? Heb jij nog wat hulp nodig. Neem dan contact met ons op.

11 september 2019


Bart Rietjens
Bart Rietjens - Online Marketeer - SEA | SEO

Als Search Engine Advertising (SEA) specialist bij Gonect Online Marketing weet Bart waar hij het voor doet; de doelen van de klant behalen. Met zijn scherpe oog voor detail en de voorliefde voor Google Ads (voorheen Google AdWords) weet Bart de beste campagnes op te zetten.

LinkedIn


ᐅ Wil jij jouw (online) marketing kennis delen met onze volgers? Meld je dan aan als gastblogger van Gonect!

De laatste trends weten? Ontvang onze nieuwsbrief!

  • Je persoonsgegevens gebruiken wij alleen voor het gevraagde contact. Lees de privacyverklaring voor meer informatie.
Vragen of afspraak maken?

Stuur ons een bericht op Whatsapp