EEN DUURZAME BALANS TUSSEN SUCCESVOLLE CAMPAGNES EN CAPACITEIT
Ieder bedrijf heeft te maken met een maximale capaciteit. Dat is ook zo bij Sauna’s & Zwembaden. Zeer geregeld hebben we het ‘luxeprobleem’ dat campagnes zó goed draaien dat ze gepauzeerd moeten worden om het aantal bestellingen te beperken. Er moet namelijk een gezonde en duurzame balans zijn tussen succes en haalbaarheid. Je kunt wel explosief groeien qua verkopen, maar als je (nog) niet gegroeid bent aan capaciteit om dit op te vangen, dan houd je het niet vol.
Voor ons als online marketeers voelt dit soms als een gemiste kans, maar ook wij beseffen ons dat de schade van niet (of te laat) leveren veel groter is. Daarom houden we altijd een vinger aan de pols van onze klanten, zodat we weten of het behapbaar is. Bij gebrek aan voorraad, personeel of logistieke beperkingen is het immers zonde om door te gaan met adverteren.
In deze klantcase lees je meer over hoe deze samenwerking tot stand is gekomen en waar we Sauna’s & Zwembaden mee ondersteunen.